Livrare flori - intrebari despre cum livram florile si cadourile?
Comenzi flori online - intrebari despre cum comanzi flori? Ai intrebari despre comenzile de flori si cadouri pe FlorideLux.ro? Iti raspundem la cele mai frecvente intrebari legate de modalitatile de plasare comenzi, preluare comenzi, cum faci o comanda de flori online, care sunt costurile, care sunt avantajele FlorideLux si de ce trebuie sa alegi comenzi flori la domiciliu prin serviciile noastre.
Designerii nostri pun accent pe detalii si de aceea florile si cadourile sunt livrate de catre curieri proprii, special pregatiti pentru a crea o surpriza florala de neuitat.
Dupa plasarea comenzii, buchetele de flori, aranjamentele sau cosurile cadou sunt livrate prin serviciul propriu de curierat, in 2-4 ore, oriunde in Romania.
Pentru moment, nu exista florarii /magazine fizice, insa livrarile de flori pentru orice ocazie si cadouri se efectueaza in orice localitate din Romania.
Pentru moment, produsele nu pot fi ridicate din florarie, insa FlorideLux livreaza in peste 13500 localitatei, dintre care 115 beneficiaza de livrare gratuita.
In mod normal, comanda va fi livrata in maximum 4 ore de la plasare. De asemenea, comanda poate fi livrata intr-un interval ales. Comenzile de flori se livreaza pe trei intervale orare (acestea pot suferi modificari in timpul sarbatorilor legale sau altor evenimente nationale)
09:00- 13:00
13:00- 17:00
17:00- 21:00
Din pacate, nu se pot garanta ore de livrare.
Livrarile de flori si cosuri cadou se realizeaza in cadrul intervalului disponibil selectat pe site.
Programul magazinului / florariei nu este non-stop, iar livrarile se efectueaza de luni pana duminica intre 09:00- 21:00. Programul si intervalele orare disponibile fiind actualizate pentru fiecare localitate.
Da, in anumite cazuri, destinatarul florilor este sunat inainte pentru asigurarea livrarii ( adresa incerta). Insa curierii proprii vor avea grija ca acest apel sa nu afecteze surpriza.
Daca destinatarul comenzii nu se afla la adresa de livrare si nu a raspuns in urma contactului telefonic, clientul va fi informat de acest aspect, iar comanda se va intoarce in sediul florariei. Ulterior, dupa ce se verifica disponibilitatea destinatarului va fi reprogramata o noua livrare.
Daca destinatarul comenzii refuza florile, clientul va fi informat de acest aspect, urmand sa se stabileasca, de comun acord, ce se va intampla cu produsul: clientul poate opta sa primeasca el produsul sau sa il trimita catre alta adresa. In cazul in care reprogramarea nu este posibila, comanda nu poate fi anulata, iar suma nu va fi returnata, deoarece in cazul comenzilor de flori se livreaza produse perisabile, manufacturate ce au fost deja pregatite pentru livrare si nu pot fi refolosite.
ccc
Pentru scopuri precum afisarea de continut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Aflati mai multe.